مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب؛

ارتقای کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهرستان خوی در یک سال گذشته

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از ارتقای کمیت و کیفیت آب روستاهای شهرستان خوی با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت در طول یکسال گذشته خبر داد.
تصویر ارتقای کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهرستان خوی در یک سال گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، یداله سلطانی اظهار داشت: از ابتدای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی خدمات ویژه ای در روستای شهرستان انجام داده‌ایم.

وی در ادامه اقدامات ویژه انجام شده در 124 روستای تحت پوشش شهرستان خوی را برشمرد و گفت: به منظور رفع مشکلات و کمبودهای شدید زیرساختی و تاسیساتی روستاهای تحویل گرفته شده داشتیم و توسعه شبکه توزیع آب و ارتقای کمی و کیفی منابع آب روستاها در دستور کار شرکت قرار گرفت و با اتصال شبکه توزیع نواحی به محدوده های روستایی و اضافه کرد منشاء جدید تامین آب در روستاها، کمیت و کیفیت آب بخش عمده ای از روستاهای زیر پوشش ارتقاء یافت.

سلطانی خاطر نشان کرد: در روستاهای غیر تحت پوشش نیز بنابر وظیفه ذاتی اقداماتی موثری نیز انجام داده‌ایم که می‌توان به روستاهای ملا اسماعیل، دنیکی، باغدرق اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت با تاکید بر استمرار تلاش‌ها در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به شهرها و روستاهای زیر پوشش، از همه مشترکان فهیم شهرستان خوی درخواست کرد که با توجه به شرایط آب و هوایی در ماه های اخیر و کاهش شدید نزولات آسمانی در سال جاری و همچنین شیوع و خیز مجدد بیماری کرونا، با صرفه جویی در مصرف آب و پرهیز از مصارف غیر ضروری، شرکت آب و فاضلاب را در تامین و توزیع بدون دغدغه و مستمر آب برای همه شهروندان یاری نمایند.

لازم به توضیح است که شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به بیش از 120 هزار مشترک آب شهری و روستائی خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

325122